Logo Hajnówka OSIR

News zdjęcie id 1051

Wakacyjna przygoda - Rowerem z Hajnówki na Rybaki nad Narwią

20.07.2021

15 lipca wyruszyła druga podczas wakacji dwudniowa wyprawa rowerowa ścieżkami Puszczy Białowieskiej do Rybak nad Narwią. Tego dnia pokonaliśmy około 38 km. Dla wszystkich uczestników była to najdłuższa trasa, jaką pokonali dotychczas rowerem.

Jadąc przez las nie odczuwaliśmy upału. Gorzej było na otwartych przestrzeniach. Niektórym uczestnikom rajdu jedynie piaskowe drogi sprawiały problemy. W Lewkowie pokonaliśmy największe wzniesienia. Słońce sprawiło, że droga stała się uciążliwa. Na miejsce docelowe dotarliśmy punktualnie. Zakwaterowaliśmy się w pokojach. Zjedliśmy obiad. Poszliśmy nad rzekę odpocząć po trudach podróży. Regeneracja nastąpiła szybko i po godzinie graliśmy w unihokeja, potem w piłkę siatkową i nożną. O zmierzchu czekała kolacja przy ognisku.

Od rana po śniadaniu trwały przygotowana do turnieju rewanżowego w siatkówce. Było dużo emocji. Wygrała drużyna Tomka. O 13.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną przez Podborowisko, Przybudki, gdzie zatrzymaliśmy się na dłuższy odpoczynek przy dębie „Dunin”. Zrobiliśmy przy nim pamiątkowe zdjęcia. Spotkaliśmy również panią Anię mieszkankę Krynicy, byłą uczennicę SP w Krzywcu. Trochę powspominaliśmy i ruszyliśmy dalej przez Grodzisko, Borysówkę, Wasilkowo, Kotówkę, Dubiny do Hajnówki. Na placu OSiR nastąpiło zakończenie rajdu. Na pewno będziemy pamiętali trudy rajdu, piaskowe drogi, awarie rowerów, skwar z nieba, nowe przyjaźnie i fajną niezapomnianą przygodę.

Wyprawę zorganizowało Stowarzyszenie Kultury Fizycznej ADSUM w ramach zadania publicznego pt. Wakacje – turystycznie i sportowo współfinansowanego z budżetu Miasta Hajnówka.

Zapraszamy na kolejny rajd, tym razem po Puszczy Białowieskiej 22 lipca WIĘCEJ-TUTAJ.

Roman Wnuczko

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.