Logo Hajnówka OSIR

News zdjęcie id 1234

ROWEROWYCH WAKACJI CIĄG DALSZY – RAJD ROWEROWY NA BACHMATY 21.07.2022

02.08.2022

W piękny, słoneczny poranek o godzinie 9:00 na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Hajnówce spotkaliśmy się z uczestnikami rajdu rowerowego na Bachmaty, a było ich czternastu. Przypomnienie zasad jazdy, regulaminu, omówienie trasy rajdu i kilka minut po 9 wyruszyliśmy w drogę.

Nasza trasa przebiegała przez Orzeszkowo, Piaski, Istok, Witowo … większość drogi pokonywaliśmy lasem, gdzie promienie słoneczne docierały do nas między drzewami. Zrobiliśmy dwa krótkie postoje na uzupełnienie płynów i około godziny 11 byliśmy na miejscu. Wybraliśmy miejsce między drzewami z odrobiną cienia, obok plaży i blisko boiska do siatkówki.

Usiedliśmy na kocach, zjedliśmy prowiant przygotowany w domu i podzieliliśmy się na grupy. Starsza młodzież została na kocach grając w karty, część dzieci poszła grać w siatkówkę plażową a trzecia grupa do wody, była to oczywiście najliczniejsza grupa. Później zmiana, siatkarze do wody, pływacy grali w piłkę nożną. O godzinie 13:30 przywieziono nam pyszny obiad: panierowany filet z kurczaka pod serową pierzynką, ziemniaczki, pyszna surówka i kompot wiśniowy. Ostatnie skoki do wody, ostatnia rozgrywka w „siatkę” i ani się obejrzeliśmy trzeba było już wracać do domu, bo jak wiadomo co dobre szybko się kończy.

W powrotną drogę ruszyliśmy około godziny 15:30 i jechaliśmy ścieżką rowerową prowadzącą aż do Hajnówki. Około godziny 17 byliśmy już na parkingu Szkoły Podstawowej Nr 3. Pożegnaliśmy się i każdy z nas pojechał do domu. To był kolejny udany rajd i mamy nadzieję, że Wam uczestnicy również było błogo i beztrosko. Do zobaczenia na kolejnym rajdzie, tym razem po Puszczy Białowieskiej. Śledźcie informacje na naszej stronie internetowej. Organizatorem Wakacyjnych Rajdów Rowerowych jest Stowarzyszenie Kultury Fizycznej ADSUM oraz Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce.

Justyna Troc

Nie musisz być bogaczem aby dobrze podróżować” – Eugene Fodor

Przedsięwzięcie „Rowerowe wakacje – 2022” , współfinansowane z dotacji Burmistrza Miasta Hajnówka, realizowane w ramach zadania „Organizacja czasu wolnego dla dzieci i młodzieży podczas wakacji – Akcja Lato 2022”.

Zobacz również

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.